Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.












Son Makaleler
BlizzCon 2019 Fuarı - Bilet Satışı
BlizzCon 2019 Fuarı - Bilet Satışı
09.10.2019 | 11:57
War Chest: BLIZZCON 2019
War Chest: BLIZZCON 2019
17.08.2019 | 16:10
STARCRAFT II: 4.10.1 YAMA NOTLARI
STARCRAFT II: 4.10.1 YAMA NOTLARI
17.08.2019 | 13:26
STARCRAFT II: 4.10.0 YAMA NOTLARI
STARCRAFT II: 4.10.0 YAMA NOTLARI
17.08.2019 | 13:16
Blizzard ve GamesCom 2019
Blizzard ve GamesCom 2019
02.05.2019 | 10:54


Rastgale Makaleler
Yayın Özetleri-RotterdaM'ın Grubby Röportajı-VoD'u İzleyin!
Yayın Özetleri-RotterdaM'ın Grubby Röportajı-VoD'u İzleyin!
22.10.2012 | 19:47
MajOr KeSPA'da Team 8 ekibine katıldı
MajOr KeSPA'da Team 8 ekibine katıldı
02.01.2013 | 19:03
Prodüksyon Müdürü Chris Sigaty ile geliştirmeler hakkında söyleşi
Prodüksyon Müdürü Chris Sigaty ile geliştirmeler hakkında söyleşi
07.05.2012 | 21:09

Son Konular
Build Order Hakkında
[04.12.2019 | 10:51]


Starcraft Modları ile nasıl oynanır ?
[21.10.2019 | 11:43]


BlizzCon 2019 Fuarı - Bilet Satışı
[09.10.2019 | 11:57]


Diğer Haberler
HearthStone Turkiye Haberler
Yeni Genişleme Paketi: Descent of Dragons!
Yeni Genişleme Paketi: Descent of Dragons!
01.11.2019 | 22:08
BlizzCon 2019 Fuarı - Sanal Bilet
BlizzCon 2019 Fuarı - Sanal Bilet
09.10.2019 | 11:58
Cadılar Bayramı Etkinliği: Lahitteki Lanet Başladı!
Cadılar Bayramı Etkinliği: Lahitteki Lanet Başladı!
08.10.2019 | 21:36
DiabloFan Turkiye Haberler
Diablo IV'te Sistem Tasarımı (Bölüm 2)
Diablo IV'te Sistem Tasarımı (Bölüm 2)
10.12.2019 | 16:28
Rathma Kimdir ? (Diablo IV)
Rathma Kimdir ? (Diablo IV)
07.12.2019 | 21:58
Diablo IV'te Sistem Tasarımı (Bölüm I)
Diablo IV'te Sistem Tasarımı (Bölüm I)
07.12.2019 | 18:28

Legacy of the Void: Archon Modu  (Okunma sayısı 8236 defa)

Starcraft 2 dünya çapında bilinen bir multiplayer deneyimi sunuyor. Evlerde, stadyumlarda, salonlarda oyuncular hızlı ve heyecan verici bir şekilde oyun performanslarını ve taktiklerini savaşın kalbinde sunuyorlar. Starcraft 2 bir mücadele oyunu ve biz bunu Archon Mode'da daha heyecan verici ve ulaşılabilir yaptık.


Archon Modu oyunculara salt şekilde 1 vs 1 multiplayer deneyimi yaşama olanağı sunuyor (takım ayarlarında). İki oyuncu da tek üssü kontrol edip tek düşmana karşı savaşıyorlar. Oyun yapımcularının istediği, beraber çalışarak düşmanı yenme. Orduyu kontrol etme, kaynakları yönetme, üs kurulumları, izcilik ve dahası paylaşılmış sorumluluklar şeklinde iki yöneticiye de geliyor. Sorulacak soruysa şöyle; bu nasıl bölünebilir?

YENİ BİR SOSYAL DENEYİM

Geçmişte takım-maç-kurma'da (match-making) hayli popüler olan 1 vs 1 ve alternatif oyun modlarına yada arcade gibi modlar vardı. Ne isterseniz oynayabiliyordunuz. Eğer 1 vs 1 oyuna arkadaşınızında katılmasını istiyorsanız işte tam olarak bunu yapabileceksiniz. Sizinle üssünüzün kontrolünü paylaşmasına izin verin. Hepsi Archon Mode'da!

TAKIM OYUNUNUN ÇIKARLARI

Archon Modu oyuncuların oyun içinde yapabileceklerini hayli genişletiyor. Her takımın komutanlarını 2'ye çıkarttığınızda gidişat biraz daha farklı olacak. Hiç ordunuzu 2 koldan yönettiniz mi? Güzel, şimdi yandaşınız bu konuda sizinle ve olabildiği kadar kolay bir şekilde.

DAHA KOLAY ÖĞRENİN

Aynen öyle. Arkadaşlarınıza 1vs1'i partinize alarak kolay bir şekilde öğretin. Öğrenmenin en iyi yolu pratiktir. Arkadaşınızla Archon Modunda pvp'ye balıklama dalabileceksiniz. Oyunun kritiğini oyun esnasında yapabileceksiniz. Onlara önderlik edip rahat şekilde oynamalarına olanak verebileceksiniz. Tüm bu optiyonlar bizlerin Battle.net matchmaking sisteminde!

Kaynak : http://us.battle.net/sc2/en/blog/16658015/legacy-of-the-void-archon-mode-11-8-2014





By : Midnite 11.11.2014 | 21:27
Etiketler:

Sayfa: [1]   Yukarı git