Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.













Lorrotar - yayın konu başlığı  (5780 Görüntülenme)

aklimdaydı uzun bi süredir ama unutuyodum açmayi,spartacus ün başlığı görünce,bi tane de ben açayım dedim kendi yayınımla ilgili başlık foruma.

http://www.twitch.tv/lorrotar

yayının adresi budur.eu da master zerg,us de master terran oynamaktayim.arada team veya saçma sapan tower defense falan da oynarım.

ayrica şimdiden de belirteyim,streami her açtığımda,yayında vs şeyler yazarak başlığı uplamayacağım o tür bi beklentiniz varsa olmasın,ana sayfada sağ tarafta çıkıyo zaten yayın listesinde yayın açık olunca.

twitch in chatinde bazen oyun esnasında gelen sorular vs yakalayamadığım için cevapsız kalıyor.o tip sorular varsa onlara da cevap adına vesile olsun bu başlık.streamle ilgili,oyunumla veya stratejilerle ilgili vs. sorular varsa bu başlıkta toplayalım.

izleyenlere güzel bir içerik sunduğumu umarak destekleyen herkese buradan teşekkürlerimi de sunuyorum.

gg
Son Düzenleme: 05.05.2013 | 03:34 Gönderen: lorrotar
  •  
    REKLAM

    • Rapor et
    Bir de yenen çıksa..
  •  
    şahsen arkadaşın dota oynadığını bile gördüm, bide müzikleri biraz soft olsa tadından yenmeyeceek ^^
    Başarılar dileriz.
  •  
    abi yapma ya sadece müzik için gelen var stream e protoss falan oynayıp ahaha.millet memnun diye biliyorum ben =p
  •  
    zevk meselesi tabii bende önceden çok dinlerdim, şu anda baktın mı hiç bilmiyorum da demuslim in play list 'ine hayranım mesela.
  •  
    buckethead den şaşmak olmaz
  •  
    baktım da şimdi,dinledigi grupların %80 ini falan bundan 5 sene once dinliyodum ama vakit geçtikçe çok basit müzik yaptıklarını düşünmeye başladım.sözlü parçalar,müzikten çok uzak geliyo bana,çünkü enstrümental bi parçayi dinleyip kıyaslayınca aradaki farki cok net anliyo insan..eskiden söz vs önemserdim müzikte,ama artık söz çok istiyosam şiir vs okurum edebiyatla ilgilenirim gibi bi mentalite geliştiği için,müziği sadece müzik için dinlemeye basladım.işin özü "şarkı" değil "beste" dinlediğim için öyle daha çok.müziği müzik yapan şey kanımca o.bana şarkıyı söyleyen kişi,sözlerle bir şeyler anlatmaya çalışıp bi duyguyu aşılamaya çalışmasın.ben şarkının derin/duygusal/iğneleyici vs ne olduğunu bestesinden anlamaya çalışayım,kendim ne hissettim onu bulayım yani bıraksın da.ve müzik dediğin bence sözlerle ifade edilemeyen şeyleri/duyguları anlatmalı.gerek instrumental rock olsun,gerek trance olsun,gerek klasik müzik olsun bence bu konuda cok basarililar o yüzden daha cok o yönde müzik dinliyorum.

    neyse çok yuvarlamadan cevabı,eskiden hayvanlar gibi dinlediğim red hot chili peppers olsun,blink 182 olsun bunun gibi bir sürü grup benim gözümde 5 para etmez müzikalite olarak,o yüzden dinlemiyorum =)
    Son Düzenleme: 05.05.2013 | 05:42 Gönderen: lorrotar
  •  
    ben oyunu uzun zamandır oynamıyorum. zaten oldukça amatörüm de silver oyuncusuyum. ama maçları izlemekten büyük keyif alıyorum.
    Ne zaman boş vaktim olsa canım sıkılsa, starcraftturkiye.com'a bi uğrar yayın yapan var mı diye bakarım. ve sağolsun lorrotar en çok yayın yapanlardan biri. Mutlaka açar keyifle izlerim, kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.
    bi kaç öneri isterse, izleyicileri ile daha sıkı iletişim halinde olursa daha tatlı olabilir. belki konsantrasyon vs.  sebeplerden belki çok fazla oynadığından fazla konuş(a)mıyor, ama oyun anında ne yapıyor, rakipten ne hamleler bekliyor, kendisi bu beklentilerine karşı nasıl bi çizgi izleyecek, hatta boşver hepsini geyik muhabbeti bile yapsa kabulümdür.

    Bu arada hocam müzik konusunda aynı kafadanız, seviyoruz. aynen devam :)
  •  
    baktım da şimdi,dinledigi grupların %80 ini falan bundan 5 sene once dinliyodum ama vakit geçtikçe çok basit müzik yaptıklarını düşünmeye başladım.sözlü parçalar,müzikten çok uzak geliyo bana,çünkü enstrümental bi parçayi dinleyip kıyaslayınca aradaki farki cok net anliyo insan..eskiden söz vs önemserdim müzikte,ama artık söz çok istiyosam şiir vs okurum edebiyatla ilgilenirim gibi bi mentalite geliştiği için,müziği sadece müzik için dinlemeye basladım.işin özü "şarkı" değil "beste" dinlediğim için öyle daha çok.müziği müzik yapan şey kanımca o.bana şarkıyı söyleyen kişi,sözlerle bir şeyler anlatmaya çalışıp bi duyguyu aşılamaya çalışmasın.ben şarkının derin/duygusal/iğneleyici vs ne olduğunu bestesinden anlamaya çalışayım,kendim ne hissettim onu bulayım yani bıraksın da.ve müzik dediğin bence sözlerle ifade edilemeyen şeyleri/duyguları anlatmalı.gerek instrumental rock olsun,gerek trance olsun,gerek klasik müzik olsun bence bu konuda cok basarililar o yüzden daha cok o yönde müzik dinliyorum.

    neyse çok yuvarlamadan cevabı,eskiden hayvanlar gibi dinlediğim red hot chili peppers olsun,blink 182 olsun bunun gibi bir sürü grup benim gözümde 5 para etmez müzikalite olarak,o yüzden dinlemiyorum =)


    İşte bu işi buckethead güzel yapıyor. :D
  •  
    Kafamı dağıtarak izlediğim yayınlardan biri. Yenen yok arkadaş gogo ^^
  •  
    Evet,buradan da resmi olarak duyurayım, Dün itibariyle takımdakilerin de görüşünü alıp,kendim kafa patlatip bi karara vardim. Terrana switchliyorum zergi bırakıp. Bunu da streame bakıp, "bu adam niye zerg oynamıyor" diye merak eden olursa,haberi olsun diye yazıyorum. Neden zergi bırakıyorum?Neden terrana geciyorum,onlari da bisiler yazip açıklayayım merak edenlere yine.

    (Göster/Gizle)

    NA da zaten hots çıktığından beri master terran oynamaktayım aktif bi şekilde bi yandan, o yüzden pek sıkıntı çekmeyeceğim streami takip edenler biliyor. ancak zergdeki kadar iyi olmadığımın ben de farkındayım. biraz vaktimi gömüp switchlemeye calisicam iyice timingler, el alışkanlığı vs. Zerge olur da umut vaadedici bir şeyler gelirse keyifli, tekrardan şak diye donerim sorun da olmaz, hots cıkmadan 4 ay once falan bırakıp geri dondugumde 1-2 oyun atınca tekrar ısınmıştım çünkü,ki hiç oynamamak başka bi ırkı oynamaktan eminim daha kötü etkiliyodur.

    hadi gg

    TL;DR : zerg kabız ben bayar terran akar.
  •  
    Çok güzel bir acıklama olmus.
    Streamlerini zevkle izliyorum, sanırım bu yazıyı okuyup 2.ve 3. satırdan bazı arkadaslar biraz ders cıkartabilirler.
    Terran oynaması zevkli, sadece  düz "A move" olmayan bir ırk diger ırklarda bu sekilde degil.
    Ama bunu söyleyenler en azından böyle olmadıgını senın bu yazında gorebilirler.

    Tesekkurler
  •  
    Hocam çok güzel özetlemişsiniz, ben Terran ırkını kendime benimsedim. Yayın olarak devamlı takip ediyorum yayınlarınızda Terran'ı daha sık görmek beni daha çok geliştirecek.
  •  
    işte bu iyi haber oldu. terran la daha başarılı olacağından eminim.
  •  
    force field op
  •  
    Hayırlısı olsun, olayı çok da güzel özetlemişsin. Benimde içimde hep bir terran aşkı vardır ama oynamaya geldiği zaman yeteneklerimin kısıtlı olduğunu düşündüğüm için hep bir Koreli işi gözüyle bakmışımdır terrana, bu yüzden zerg oynamaya devam etmekteyim. Oynayan oyuncuya keyif veren seyrine ise doyum olmayan bir ırktır terran. Başarılar..
  •  
    Koreli işi,Oynayan oyuncuya keyif veren,Had safhada yetenek isteyen,Düz A-move olmayan ırk(ötekiler oyunun her evresinde düz a-move olduğundan)
     
    TERRAN ımız ÇOK YAŞA!!
  •  
    Harika bir haber eğlenceli muhabbetinin yanında artık ırkımı da izleyebileceğim desene ^^
  •  
    Katil dönüyor...........
  •  
    Katil dönüyor...........

    Dragon Slayer.....
  •  
    can't wait....
  •  
    WCS Avrupa Türkçe yayınlarıyla başladı geridönüşü Lorrotar'ın:
    http://www.twitch.tv/wcs_europe_tr
  •  
    Sayfa: [1]   Yukarı git

    Davranış İhlalleri, Forum Kuralları ve Bilgi;

    Ziyaretci olarak ileti gönderemezsiniz.

    Forum Kuralları